Sunday, October 07, 2007

 

VTT Brakel - Op en rond de Berendries

Aanwezig: Koen en Jan
Nico liet verstek gaan wegens oververmoeidheid.

We hadden een 10tal km gereden en Koen zei nog: "Gaan we toch niet de 50km doen?" Blijkbaar voelde ie zich goed. Ik vond dat na de modderige klim op de Valkenberg en wat schermutselingen op de Berendries de voorspelde 35km een meer dan voldoende betekende als doop voor mijn fiets. Doop kon je zaterdag wel letterlijk nemen... Prachtige weer, maar de ondergrond was nogal zompig. Koen zoekt nog naar een nieuw woord hiervoor.

Vermeldendwaard verder: Koen vond een fietscomputertje in een waterplas en ik een Nokia 6300 na een afdaling. Beide items zullen hun eigenaar wel terugvinden.
Foto van de niet meer zo nieuwe fiets en eentje van een koppel dat al snakt naar een frisse Ename.

http://trail.motionbased.com/trail/activity/4146820





Comments:
Was dienen foto voor of na den Ename?
 
Voor de Ename, maar we waren al choco, daarmee de verwarring!
 
wie zet er de data op van vorige zaterdag in Merelbeke?
 
Ik heb niet de volledige data. GPS was plat, remember?
Wat is wel nog weet: 3 blonde Enames. Dat moest ik niet registeren.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?