Wednesday, September 26, 2007

 

Reparatie Specialized

De super Specialized M4 is op onderhoud, vandaar geen toertocht voor mij dit weekend. Beetje spijtig, maar ja.
Een groot onderhoud, dat wist ik. De achteras en het achterwiel moest vervangen worden, dat wist ik. Als je een beetje uitgebalanceerd wil rijden, neem je best 2 identieke wielen. 150EUR per stuk. Mijn voorvork moest ook binnen, 1 maand kwijt, voor nieuwe olie. Ander klein gerief zoals kabels, remmen, ketting, banden etc. Allez, dat gaat een lolleke zijn van 600-700EUR. Misschien dat ik de alternatieven eens bekijk...

Comments:
ik dacht dat Vandenhauwe zo nog 1 bulls staan had gelijk de mijne. Of anders heb ik hier nog wel iets staan wat je kan gebruiken, tegen dat den dupo erom is geweest....
want een maand zonder velo, dat kan niet zijn hé?
 
Vandenhauwe, ik denk niet dat ik daar nog iets ga kopen. En eigenlijk heb ik zonet beslist wat ik moet hebben tegen volgend weekend.
 
ruzie gehad met Vandenhauwe?
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?